Zabezpieczone: ISO ed. 34

baner strefa uczestnika Zarządzanie jakością wg norm ISO 9000




Szanowni Państwo,

w związku z migracją danych pliki zamieszczane w sekcji „Materiały z zajęć” mogą być niekompletne. Proszę o chwilę cierpliwości.


Z poważaniem
Jagoda Nowak

Sprawy organizacyjne

Dane kontaktowe do starosty: 
Pan Robert Brzeski
e-mail: robertbrzeski@o2.pl
tel.: 505 771 974 

Najbliższe zajęcia

Data: 24.02.2024 r. (sobota)
Godz.: 9:00-15:00
Tematyka: Systemy zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (cz. II)
Prowadzący: mgr Wioletta Kurek
Aby dołączyć do spotkania: kliknij tutaj
Meeting ID: 876 3725 4562
Passcode: 812269

—————————————–

Data: 25.02.2024 r. (niedziela)
Godz.: 9:00-15:00
Tematyka: Dokumentowanie i wdrażanie systemu zarządzania (cz. I)
Prowadzący: dr inż. Arkadiusz Trela
Aby dołączyć do spotkania: kliknij tutaj
Meeting ID: 861 0800 8061
Passcode: 634149

Ważne terminy

Ankiety

W trosce o jakość świadczonych przez nas usług proszę o systematyczne wypełnianie ankiet. Z góry dziękuję!
Ankieta początkowa
Ankieta oceny wykładów cz. I
Ankieta oceny wykładów cz. II
Ankieta oceny wykładów cz. III
Ankieta oceny wykładów cz. IV
Ankieta końcowa

Materiały z zajęć

21-22 października 2023 r.


4-5 listopada 2023 r.


18-19 listopada 2023 r.


2-3 grudnia 2023 r.


9-10 grudnia 2023 r.


13-14 stycznia 2024 r.


27-28 stycznia 2024 r.


24-25 lutego 2024 r.


9-10 marca 2024 r.


23-24 marca 2024 r.


6-7 kwietnia 2024 r.


20-21 kwietnia 2024 r.

Dostęp do zajęć

Zajęcia na platformie Zoom:

  1. Po zainstalowaniu aplikacji należy dokonać rejestracji użytkownika, podając swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail. Założenie konta jest bezpłatne i dotyczy osób, które jeszcze takowego konta nie posiadają. 
    Jak zainstalować Zoom: https://support.zoom.us/hc/pl/categories/200101697
  2. Dołączyć do zajęć można na dwa sposoby:
    – za pomocą linku dostępowego (podanego przy każdych zajęciach) – po kliknięciu w link otworzy się strona umożliwiająca dołączenie do zajęć. Ze względu na sprawdzanie przez prowadzących listy obecności, prosimy aby w czasie dołączania do zajęć podać swoje imię i nazwisko
    lub
    – użyć podanego dla każdych zajęć Meeting ID (Identyfikator spotkania) oraz Passcode (Kod dostępu) bezpośrednio w aplikacji Zoom, używając przycisku „Join”.
    Jak dołączyć do spotkania: https://support.zoom.us/hc/pl/p/zoom-meetings-guide

Zachęcamy, aby mieli Państwo włączoną kamerę podczas zajęć, by ułatwić komunikację w czasie ich trwania.

Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Przewiń do początku strony